Mitsubishi L200 onder het mes

Mitsubishi L200 onder het mes

De huidige L200, generatie vijf, werd in 2015 aan de wereld voorgesteld en is een naar Noord-Amerikaanse begrippen compacte pick-up, een exemplaar dat in de ‘1 ton’-categorie valt. Het werkpaard maakt uiteraard gebruik van een ladderchassis en is in Nederland beschikbaar als Club Cab én als Crew Cab, al is alleen die eerste als reguliere […]

De huidige L200, generatie vijf, werd in 2015 aan de wereld voorgesteld en is een naar Noord-Amerikaanse begrippen compacte pick-up, een exemplaar dat in de ‘1 ton’-categorie valt. Het werkpaard maakt uiteraard gebruik van een ladderchassis en is in Nederland beschikbaar als Club Cab én als Crew Cab, al is alleen die eerste als reguliere grijskentekenversie beschikbaar. Dat heeft natuurlijk te maken met de Nederlandse wetgeving op dat gebied. Terug naar de auto zelf. De voor- én achterzijde van Mitsubishi’s werkpaard gaan vrij heftig onder het mes.
De L200 krijgt een nieuwe snoet aangemeten, een front dat Mitsubishi’s ‘Dynamic Shield’-ontwerp draagt. Dat kennen we van auto’s als de …

Lees verder…

Source: autoweek